Hallo Allen,
Zoals sommigen weten hebben we naast decals altijd ook een flinke voorraad kits in de verkoop.
Al een tijd leek het mij leuk om eens in de zoveel tijd een schuurverkoop te houden.
Nu heb ik persoonlijk besloten om meer in 1/48 te gaan bouwen, en zodoende een aardige voorraad 1/72 de deur uit te doen.
Dit houdt in dat er zo'n 500+ kits de verkoop in gaan, samen met 200+ decalsheets en 50+ overige aftermarket producten.
Let wel, alles is 1/72.
De prijzen zijn schappelijk en liggen gemiddeld zo'n 30-45% onder de winkelprijzen.
Daarnaast is de daadwerkelijke schuur voor plastic ook geopend uiteraard. De huidige voorraad bestaat momenteel grotendeels uit 1/72 vliegtuig modellen (maar ook de overige schalen), enkele auto en vrachtwagen dozen, en ook behoorlijk wat 1/35 militair
Voor de kits, decals en aftermarket spul wat uit mijn eigen collectie komt, en die zondag in de woonkamer opgesteld zullen staan, geldt dat deze ook geruild kunnen worden tegen 1/48 kits. Stuur wel eerst even een PB of ik in de kits geïnteresseerd ben, om teleurstellingen te voorkomen.
Mocht je de schuur/zolderverkoop aanstaande zondag willen bezoeken, stuur mij dan even een PB zodat ik de adres gegevens kan doorsturen.
De tijden zijn tussen 13:00 en 17:00. Eventueel te combineren met de modelbouwdag in het Aviodrome diezelfde dag. Kom overigens niet eerder, omdat ik daarvoor nog andere, sportieve verplichtingen heb
P.S. het kan zo zijn dat kits uit de eigen collectie die verkocht worden, nog gefotografeerd moeten worden (de inhoud dan) voor onze website. Dat zal ter plaatste gebeuren
Groetjes
Niels