Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

www.euroscalemodelling.nl

oproepe, weetjes, vragen, wat ga je zoeken, meenemen of aanschaffen

www.euroscalemodelling.nl

Berichtby Laurens Steffers » 31-08-10 12:02

Beste medemodelbouwers!

Inmiddels is de site http://www.euroscalemodelling.nl online. Je kunt deze direct benaderen of via het ESM gedeelte op de IPMS website. Hou de site de komende weken in de gaten voor verschillende updates!

Het wedstrijdformulier is nog niet online maar wees gerust, deze zal ruim vooraf online worden gezet zodat jullie je wedstrijdmodellen vooraf kunnen inschrijven. We laten via het forum weten wanneer het formulier online is! Tevens komt er binnenkort ook een deelnemers overzicht, dan kun je zien of je favoriete club en/of handelaar ook aanwezig is!

Mochten jullie vragen hebben over ESM algemeen, de wedstrijd, planning, website of enig ander onderwerp, neem dan contact met ons op via de contact pagina op de ESM site. Gebruik daarvoor http://www.euroscalemodelling.nl/Euro_Scalemodelling/Contact.html!

Tot 30 oktober!

groeten
Laurens
Laurens Steffers

Re: www.euroscalemodelling.nl

Berichtby Arjan Ouwendijk » 31-08-10 16:12

Dag Laurens,

als eerste wil ik natuurlijk melden dat wij ( modeltruckbouwers DMTC ) er weer heel veel zin in hebben en toch weer een mooi gevulde tafel willen gaan realiseren.....dit hopelijk samen met de SIG civiele voertuigen.
Ik heb alleen eens op die site gesnuffeld en zie tot mijn verbazing dat de zalen open zijn voor publiek vanaf 10.00........en dat je vanaf die tijd ook je showtafel mag gaan vullen......is dit verstandig of een typefout?
Het lijkt me niet wenselijk dat je met je modellen, waar je graag voorzichtig mee omgaat, nog door het publiek moet gaan worstelen terwijl de tafels dan dus ook nog leeg zijn.
Ergens ga ik ervan uit dat de showtafels gevuld mogen worden vanaf 9.00 net als vorig jaar maar mocht dit gewijzigd zijn is dat geen verstandige zet.
Hopelijk heb ik het mis :wink:

Gr. Arjan
Arjan Ouwendijk

Berichtby Peter Rozendal » 31-08-10 18:39

Hallo Arjan,

We maken onderscheid tussen algemene showtafels en tafels voor clubs.

Evenals voorgaande jaren mogen handelaren en clubs (de mensen 'achter' de tafels) eerder naar binnen.

Voor clubs gaan de deuren inderdaad weer om negen uur open.

Met vriendelijke groet,

Peter Rozendal
namens het ESM team
Peter Rozendal

Berichtby Arjan Ouwendijk » 31-08-10 19:05

Ha, zie je wel :mrgreen:
Ik zal dit jaar alleen de kar niet gaan trekken voor onze tafel en een ander persoon zal dan de tafelaanvraag doen via de officiele kanalen.
Dank voor het rechtzetten van het misverstand Peter!

Gr. Arjan
Arjan Ouwendijk

Berichtby arjennouta » 03-09-10 8:03

Goeie site. Informatief en niet te veel poespas..
Maar de link naar het inschrijfformulier is er niet of werkt niet
arjennouta

Berichtby Laurens Steffers » 03-09-10 8:42

Hoi Arjen,

het formulier is nog niet online. Dit volgt in een later stadium. Als het formulier online is, zal ik een posting doen op het forum.

groeten
Laurens
Laurens Steffers

Berichtby peter kuijpers » 10-09-10 16:22

Hello

Kan iemand mij iets vertellen, hoe ik een tafel kan huren voor de zolderverkoop,of hoe gaat dat precies?
Ik ben nooit eerder op deze show geweest,dus ik heb geen idee hoe alles werkt.
Kan iemand mij iets vertellen hoe dit alles werkt,want ik heb nog steeds veel bouwdozen en boeken die ik wel in de verkoop wil gooien.

groetjes Peter
peter kuijpers

Berichtby Laurens Steffers » 10-09-10 20:38

Hallo Peter,

je kunt contact opnemen met Rob van der Horst. Hij gaat over de particuliere verkoop. Je kunt zijn gegevens vinden op

http://www.euroscalemodelling.nl/Euro_Scalemodelling/Contact.html

Succes!
Laurens
Laurens Steffers

Berichtby Henry Fraterman » 22-10-10 18:38

Hallo, hoe kan ik meedoen en een paar diorama's neer zetten? Ik zit verder niet bij een club, ben ook geen handelaar maar ben wel lid van IPMS.

mvg Henry
Henry Fraterman

Berichtby Laurens Steffers » 22-10-10 19:03

Hoi Henry,

Leuk dat je je modellen mee wilt nemen. Dat is geen probleem. We plaatsen deze dan op de showtafels. Mochten het diorama's zijn van beperkte afmeting (lees: normaal ;-)), dan hoef je dit niet van te voren te melden. Mocht het een kasteel zijn wat ik laatst zag op smc, dan horen we het wel graag vooraf ;-)

groeten en tot zaterdag!
Laurens
Laurens Steffers

Next

Return to Euro Scale Modelling