Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

WingScale leaflet december 2010

Rubriek voor commercieel aanbod en advertenties op modelbouwgebied

WingScale leaflet december 2010

Berichtby meindert de vreeze » 02-01-11 10:04

van het Nederlandse WingScale de folder/leaflet van december 2010
Afbeelding
Afbeelding
meindert de vreeze

Re: WingScale leaflet december 2010

Berichtby jack gryskiewicz » 04-02-11 23:51

Bedankt voor het "posten" van deze leaflet, inmiddels hebben we natuurlijk ook al de foto's van Nuremberg kunnen zien met 'n m.i. perfekte Mitchell, maar ik vraag me toch één ding af:

Natuurlijk zijn de diverse B25 kits (lees: amerikaanse uitvoeringen in decal choice) zodanig gekozen om een zo groot mogelijk afzetgebied te kunnen bestrijken voor de verkoop (ergo de engels talige markt), maar het zou toch eigenlijk een vanzelfsprekendheid moeten zijn dat er tevens een uitvoering bij zou zitten met "extra" nederlandse decals, ik bedoel dit model is van " hollandse" bodem.............
Of is er wellicht een decal sheet in de maak voor nederlandse uitvoeringen die later op de markt gebracht gaat worden??

(ik heb inmiddels de hieropvolgende thread gezien met Dutch Decals, dus mijn vraag is beantwoord......)

J.
jack gryskiewicz

Re: WingScale leaflet december 2010

Berichtby Nielsdol » 09-03-11 0:03

Ook wij van Flevo Decals hebben inmiddels 2 decalsheets met opties voor de B-25
Kijk gerust eens op http://www.flevodecals.net

Groetjes
Niels
Nielsdol

Return to Commercieel aanbod