Bas, Peter, B.J.,
Dank voor de complimenten. Hoewel ik tevreden ben, is er altijd wel iets dat beter kan (de volgende keer

). Voor de piloten heb ik mijzelf wegwijs gemaakt in de geheimen van het figuren schilderen. Daar is een hele goede uitgave van de Osprey Series voor van Mark Bannerman (Modelling Scale Figures). Ik heb ervoor gekozen om 1 figuur met en 1 zonder zuurstofmaster af te beelden. Hoewel in 'real-life' misschien niet vaak voorkomend (denk aan de hilarische scenes in Top Gun bv en het spelen met de zuurstofmaskers), is het bedoeld om de variatie mee te tonen. Verder heb ik goede tips voor de huidkleur uit FineScale Modeller. De sjaaltjes zijn gemaakt van scotchtape en in de juiste kleur gezet (afgeleid uit de foto in Dutch Profile nr.3 van Luuk Boerman en Nico Geldhof).
Leuk feitje: van de organisatie van Flanders heb ik niets meer vernomen nadat ik had gevraagd waar mijn jury rapport is. Dat is er dus niet.... Wellicht dat ik ze naar ESM meeneem en dan een boekje maak met de modificaties zichtbaar.
Nu verder met mijn review kit voor ons clubblad (Old school Monogram/Revell Starfighter in Tiger Meet kleuren) en mijn eerste F-16 van Tamiya (1/32, 314 Sqn).
Gr,Tim