Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

Sea Furies, 1/32

Laat hier je modellen in aanbouw zien.

Re: Sea Furies, 1/32

Berichtby timvkampen » 17-02-11 20:36

bijna afgerond. Ook op LSP te vinden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groet, Tim
timvkampen

Berichtby B.J. van de Maat » 17-02-11 22:41

super, mooie details.
Proper Planning Prevents Poor Performance !
B.J. van de Maat

Berichtby Peter Lambeck » 13-03-11 14:31

Ik heb ze gisteren in Antwerpen staan te bewonderen. Fantastisch mooi gemaakt!

Groet, Peter
Peter Lambeck

Berichtby Bas Grijpstra » 18-03-11 0:24

Die vliegtuigen zijn beide erg netjes gemaakt. Je hebt oa in de wielbakken een paar schitterende details toegevoegd, maar waar ik het meest van onder de indruk ben zijn toch wel de vliegerfiguren. Die zijn echt steengoed zeg.
Bas Grijpstra

Berichtby timvkampen » 04-06-11 11:06

Bas, Peter, B.J.,

Dank voor de complimenten. Hoewel ik tevreden ben, is er altijd wel iets dat beter kan (de volgende keer :)). Voor de piloten heb ik mijzelf wegwijs gemaakt in de geheimen van het figuren schilderen. Daar is een hele goede uitgave van de Osprey Series voor van Mark Bannerman (Modelling Scale Figures). Ik heb ervoor gekozen om 1 figuur met en 1 zonder zuurstofmaster af te beelden. Hoewel in 'real-life' misschien niet vaak voorkomend (denk aan de hilarische scenes in Top Gun bv en het spelen met de zuurstofmaskers), is het bedoeld om de variatie mee te tonen. Verder heb ik goede tips voor de huidkleur uit FineScale Modeller. De sjaaltjes zijn gemaakt van scotchtape en in de juiste kleur gezet (afgeleid uit de foto in Dutch Profile nr.3 van Luuk Boerman en Nico Geldhof).

Leuk feitje: van de organisatie van Flanders heb ik niets meer vernomen nadat ik had gevraagd waar mijn jury rapport is. Dat is er dus niet.... Wellicht dat ik ze naar ESM meeneem en dan een boekje maak met de modificaties zichtbaar.

Nu verder met mijn review kit voor ons clubblad (Old school Monogram/Revell Starfighter in Tiger Meet kleuren) en mijn eerste F-16 van Tamiya (1/32, 314 Sqn).
Gr,Tim
timvkampen

Berichtby timvkampen » 18-06-11 15:53

Een foto van het eindresultaat:
Afbeelding

op naar de volgende projecten!! Check ook mijn samenwerking met Luuk Boerman voor de Dutch Profile over de F-84 Thunderjet!
www.dutchprofile.nl
timvkampen

Previous

Return to In aanbouw....