Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

Gereedschapkist / kast

Modelbouw in het algemeen over ALLE modelbouw onderwerpen

Gereedschapkist / kast

Berichtby Cees Regeling » 23-01-12 17:02

Hallo medeleden !

Ik ben al enige tijd bezig een houten gereedschapkist / kast te verzinnen die ik thuis kan gebruiken, maar ook mee kan nemen naar een regiobijeenkomst om te bouwen. Ik denk dan aan een kleine kast met laden erin en wielen eronder zodat ik alle benodigdheden mee kan nemen. Op een bijeenkomst zou dan bijvoorbeeld ook ee lamp erop geplaats kunnen worden. Heeft iemend al ervaring met een dergelijk item? Een foto zou ook heel welkom zijn !

Alvast bedankt !

Cees Regeling
Cees Regeling

Re: Gereedschapkist / kast

Berichtby erik.keizer » 27-01-12 10:26

Klinkt interessant, het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het zelf voor ogen hebt. Misschien heb je hier iets aan:

Ik heb zelf vroeger veel getransporteerd in viskoffers (ik weet niet of het echt zo heet maar zo heb ik ze altijd genoemd). Die haal je bij een dierenwinkel of hengelwinkel en worden door sportvissers gebruikt om hun loodjes, dobbers en andere benodigdheden in te stoppen. Ik heb twee kleine, zoals op de foto, met twee schappen en één grotere met drie schappen. Misschien heb je ze nog wel groter.
Afbeelding

Als je van plan bent om een kleine kast om te bouwen zou ik zeker even langs de lokale 2e-hands zaken gaan. Je kunt geluk hebben dat er niet een geschikt houten ladekastje bij staat waar je wieletjes onder kunt zetten.

Succes!

Grtn,
Erik
erik.keizer

Return to Modelbouw