Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

Na ESM 2010

oproepe, weetjes, vragen, wat ga je zoeken, meenemen of aanschaffen

Na ESM 2010

Berichtby peter neinhuis » 30-10-10 22:02

Mede plakkers en dozenschuivers,

Bij deze wil ik de organisatie van deze ESM 2010 hartelijk bedanken voor hun inzet, waardoor het voor mij en vele anderen weer een geslaagde dag is geweest.
Ben nu eindelijk in het bezit van een IPMS- shirt, 2 regionale bouwers aan het lidmaatschap geholpen (voor eentje was het zijn debuut op ESM, hij heeft nogal veelm indrukken opgedaan) en ik heb weer ruimte op de zolder..

MVG, Peter
peter neinhuis

Re: Na ESM 2010

Berichtby Arjan Ouwendijk » 01-11-10 1:24

Net als Peter kan ik niet anders concluderen dat het weer een hele goed ESM is geweest.
Namens de Dutch Model Truck Club wil ik iedereen in de organisatie dan ook hartelijk danken voor deze ESM en zullen volgend jaar ook zeker weer van de partij zijn.

Gr. Arjan

edit: oh ja, ook van ons een link voor de foto's http://public.fotki.com/modeltrucks25th ... -esm-show/
Laatst bijgewerkt door Arjan Ouwendijk op 01-11-10 11:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Arjan Ouwendijk

Berichtby arjennouta » 01-11-10 10:10

Ook ik vond het een erg geslaagde dag.
Ondanks een broer die wel mee was, maar het merendeel half misselijk in een hoekje heeft liggen slapen heb ik me "poerbest" vermaakt.

Zo veel mensen gesproken.. Zo weinig gezien :D

Ik hoop op mooie foto's zodat ik nog kan kijken wat er allemaal te zien was.

Op naar volgend jaar, Eerst even "kleintje ESM in Sneek" dan naar 22 oktober.

Staat genoteerd!!
arjennouta

Berichtby timvkampen » 01-11-10 11:37

Een zeer goed bezochte ESM 2010 volgens mij. Helaas kon ik niet deelnemen aan de wedstrijd, maar dat komt volgend jaar goed!
Bijgaand de link naar mijn public ESM folder met een impressie van de wedstrijd.

http://s172.photobucket.com/albums/w17/ ... gein%20NL/

Groet,Tim
timvkampen

Berichtby koen lenstra » 01-11-10 16:55

Beste mensen,

Het was weer een fantastische dag, die zeer goed geregeld was!
Het viel me wel op dat er geen stand was van de regio zuid, waar ik graag wat wilde gaan vragen over bijeenkomsten etc. aangezien ik daar graag een keer naartoe wil!
Misschien over het hoofd gezien, maar toch.

ESM van volgend jaar staat alweer in de agenda, en hoop dan ook met de wedstrijd mee te kunnen doen, maar poeh wat is het niveau moeilijk...

Groet'n, Koen
koen lenstra

Berichtby pibes1 » 06-11-10 17:21

Hallo Koen,
Regio Zuid heeft een eigen website waar je ook de agenda kunt vinden: www.cyberpolleke.nl. Je kunt via de website ook contact opnemen met de regiocoördinator Maarten van Ginkel.

Succes

Peter
pibes1

Return to Euro Scale Modelling