Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

monogram T6 texan 1/48 decal sheet gezocht

Modelbouw in het algemeen over ALLE modelbouw onderwerpen

monogram T6 texan 1/48 decal sheet gezocht

Berichtby Roel Kusters » 09-01-12 13:22

Hallo,

Wie heeft er toevallig nog het oude monogram kitje 1/48 T6 Texan (doos 5306) http://modelingmadness.com/scotts/allies/us/t6preview.htm liggen, of liever nog, de decalsheet en instructies? Ik ben namelijk bezig een eigen versie te bouwen van deze kit maar had daarvoor de Miller SNJ uitvoering. Dus ik probeer nu zelf decals te printen en had graag de stencil data die op deze sheet staan. Dus als iemand kan helpen, GRAAG! Het mag ook een scan van de decalsheet en de instructies zijn. Daar kom ik al een heel eind verder mee.

Bedankt !!!
Roel
Roel Kusters

Re: monogram T6 texan 1/48 decal sheet gezocht

Berichtby Rob van Oosterzee » 11-01-12 20:45

Hallo Roel,
Ik kan je wel helpen aan het instructieblad en de decals van de militaire versie (TA-491).
Stuur me een PB met jouw adres, dan zal ik ze toezenden.
Groeten,
Rob
Rob van Oosterzee

Berichtby Roel Kusters » 18-03-12 17:28

Hallo Rob,

Heel stom van mij, maar ik zie je reactie nu pas (instellingen in mijn profiel niet goed ingesteld denk ik). Om een of andere reden. lukt het me niet om je een PB te sturen. Ik krijg telkens een wit scherm. Maar goed, Ik ben hardstikke geinteresseerd in de decals en sheet! Bedankt!

Groeten
Roel
Roel Kusters

Berichtby jack gryskiewicz » 18-03-12 23:22

Hoi Roel,

Ik heb v.w.b. PB'tjes hetzelfde probleem, maar ik wilde je iets vragen op decal gebied (sorry niet vanwege de Texan), krijg geen contact via een pm, maar zou je me kunnen mailen op sjack at home.nl?
alvast hartelijk dank,

Jack.
jack gryskiewicz

Berichtby Rob van Oosterzee » 19-03-12 18:52

Hallo Roel,
Heb je een PB gestuurd, hoop dat die wel goed overkomt?
Groeten,
Rob
Rob van Oosterzee

Return to Modelbouw