Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

Modelbouwdag zaterdag 12-11 te Hurdegaryp, Fryslan

Alles buiten IPMS en modelbouw om (bijvoorbeeld evenementen etc)

Modelbouwdag zaterdag 12-11 te Hurdegaryp, Fryslan

Berichtby arjennouta » 21-05-11 17:28

op zaterdag 12 november organiseren wij een modelbouwdag zoals we dat vorig jaar ook deden. Lokatie: De schalmei te Hurdegaryp, zo'n 10 km naast Leeuwarden.

Voor wie er niet bij was, de bedoeling is dat we met een gezellige club bij elkaar zijn. Echter hebben we de deuren ook open voor bezoekend publiek.

We willen mensen laten zien waar wij als hobbyisten mee bezig zijn en wat er bij modelbouw kan komen kijken.

Demonstraties als: Werken met airbrush, werken met PE, werken met resin, figuurschilderen etc. zijn we mee bezig om dit op te zetten. Verder kan er gebouwd worden, en heb je tijdens de ESM nog wat geld overgehouden, dan kun je dat bespaarde geld hier wel kwijt.

We zijn druk aan het inventariseren of we er nog een wedstrijd aan vast zullen hangen, maar daarvoor hebben we een beetje input nodig vooraf. Dus heb je hier een mening over, laat die dan horen. Niet alleen dat je een wedstrijd leuk of niet vind en een model in zou schrijven, maar kom het liefst wat met gegronde argumenten.
Qua wedstrijden is het karig gesteld in den nederlanden en helemaal in het noorden.

Vorig jaar hebben we met een man of 30 een zeer geslaagde eerste editie gehad. Als gezegd, 30 bouwers en een kleine schatting zo'n 100 bezoekers. Een leuke, druk bezochte airbrush demo en veel positieve reacties uit de regio.

Hoe de dag er dit jaar precies uit gaat zien is nog niet helemaal duidelijk, maar zodra we meer info hebben, dan lezen jullie dat hier als eerste..
Zet 12 november in ieder geval vast in je agenda.
arjennouta

Re: Modelbouwdag zaterdag 12-11 te Hurdegaryp, Fryslan

Berichtby Dennis Meijeringh » 13-11-11 21:15

Het was een erg gezellige dag met veel oude bekende
Lekker plakken en verf snuiven.
Super georganiseerd,( Nogmaals bedankt) helaas door de Sint wat weinig publiek, maar dan kom je wel aan plakken toe.
Volgend jaar zeker weer.
Dennis Meijeringh

Re: Modelbouwdag zaterdag 12-11 te Hurdegaryp, Fryslan

Berichtby arjennouta » 17-11-11 18:04

Ook ik heb me als mede organisator prima vermaakt.
Er zijn een paar dingen waar ik volgende keer weer wat rekening mee wil houden en die dus niet helemaal lekker gingen. Maar daar ontkom je volgens mij nooit aan.
Ik heb me prima vermaakt en nodig dan ook meer mensen uit voor volgend jaar.

Voor foto's verwijs ik jullie hiernaar: klikkerdeklik

Tot snel
arjennouta

Return to Overige onderwerpen