Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

Korting bij Toys&Zo

Rubriek voor commercieel aanbod en advertenties op modelbouwgebied

Korting bij Toys&Zo

Berichtby peter neinhuis » 14-05-11 14:18

Medeplakkers,

Onder het motto:"Knoop een contact aan met je lokale winkelier" het volgende.
De speelgoedwinkel Toys&Zo, gevestigd aan de Molenstraat 29 A, 9801 CT Zuidhorn, biedt IPMS leden de mogelijkheid om (op vertoon van je lidmaatschapskaart) met 15% korting te shoppen in de winkel. Deze korting vloeit voort uit mijn persoonliojke contacten met de winkeleir, en het feit dat ik de Revell review kits daar op de plank heb staan. Met wat foldermateriaal van de IPMS, uiteraard.

Het assortiment is niet zo groot, het gaat om 1 stelling, maar alle aanvullende materialen als alkyd verf, lijm, luchtbussen, simpele airbrush is te koop, en alle Revell materialen kun je er bestellen. Dor het geven van korting aan IPMS leden bestaat de kans dat het aanbod in de winkel kan worden uitgebreid, dat heeft ook al weer voordelen! De voorraad wordt regelmatig aangevuld, en er is variatie, vliegtuigen, schepen, auto's en wat pantsermateriaal. Met name de nieuw(st)e items uit de Revell catalogus kun je er vinden.

Naast het Revell gebeuren zijn er ook andere modelbouwpakketten verkrijgbaar, maar die zijn voor de beginnende bouwer. Te denken valt daarbij aan houten auto's, zelf te bouwen motoren van Burago, metalen vliegtuigen in 1/48 die al compleet in kleur zijn.

Ik heb geen aandelen in de zaak, maar ik vind het wel fijn dat dit soort lokale winkeliers de moeite nemen om onze hobby op deze manier te steunen.

Dus ben je in de buurt, neem eens een kijkje, en sla je slag!

Met vriendelijke groet,
Peter Neinhuis
peter neinhuis

Re: Korting bij Toys&Zo

Berichtby Toys&Zo » 07-06-11 18:35

Zoals Peter reeds prima verwoord geven wij, nadat Peter ons enthousiast heeft gemaakt voor zijn hobby en de IMPS, sinds kort 15% korting op alle artikelen van Revell! Nu wist ik tot voor kort niet dat Peter hiervan melding had gemaakt op dit forum, tot het moment dat ik op een verdwaald moment dacht: laat ik eens op die IPMS-website kijken en zien wat dat eigenlijk voor een club is. Zodoende stuitte ik op dit forum en eerder geplaatst bericht en dacht ik: dat roept om een reactie mijnerzijds. Bij deze dan ook!

Ik, Yordy Snel, zal mij even kort voorstellen, dan weet u allen waarmee jullie te maken hebben en da's wellicht wel zo prettig. Zoals wellicht te verwachten viel ben ik helemaal verzot van/op/met speelgoed en alles wat daarmee van doen heeft. In 2008 heeft die (positieve) "gekte" geresulteerd in de opening van een ruime speelgoedwinkel in het centrum van het Groningse Zuidhorn, alwaar wij anno 2011 nog steeds naar volle tevredenheid te vinden zijn. Naast het "standaard" assortiment zoals men die ook aantreft in de winkels van de grote ketens, onderscheiden wij ons constant door ook andere merken en productgroepen de kans te geven. Zo tref je in onze winkel ondermeer een ruime collectie Carrera aan en hebben wij vrijwel de gehele collectie van de merken Siku en Bruder op de plank staan. Van de merken Lego en Playmobil voeren wij zelfs de gehele collectie. Maar om meer in jullie "vakgebied" te blijven: sinds begin 2009 voeren wij ook een (zeker voor een speelgoedwinkel) ruime collectie Revell-bouwdozen. Vanaf eind 2009 hebben wij bij Revell zelfs een "Neuheiten"-abo, wat inhoudt dat wij alle nieuw in de collectie gekomen dozen direct (in minimale aantallen) opgestuurd krijgen. Daardoor staat er, zoals Peter reeds aangaf steeds wat nieuws. Daarbij komt dat de doos die er niet staat graag voor u besteld wordt en er (indien leverbaar bij Revell) binnen enkele werkdagen ook al is.

Naast Revell kan ik tevens bekend maken dat wij met ingang van 1 juni ook het merk Airfix aan onze lijst met leveranciers hebben toegevoegd en dus per direct ook van die producent de gehele collectie kunnen leveren. Uiteraard geldt ook hiervoor de 15% kortingsregeling op de verkoopadviesprijzen.

Graag zie ik u binnenkort eens in onze winkel! Vraag gerust naar mij, ik help u graag persoonlijk en ben op vrijwel iedere dag in de winkel aanwezig. Uiteraard verzenden wij (per mail) bestelde artikelen ook graag per post tegen het reguliere TNT-tarief. Indien u besteld per e-mail kunt u simpelweg het bestelnummer van Revell of Airfix en de gewenste aantallen aangeven. Tevens vermeld u of u het bestelde artikel in Zuidhorn of Emmeloord wilt ophalen of dat u het thuis gestuurd wilt hebben. U ontvangt dan van mij een e-mail retour met een totaalprijs en een bankrekeningnummer. Na betaling zal het artikel besteld worden.

Tot zover! Ik hoop u hiermee een goed aanbod te hebben gedaan en zal in de winkel uiteraard volop aandacht blijven vestigen op de IMPS middels flyers bij de kassa en modellen met posters achter de kassa. Veel plezier met het uitoefenen van uw leuke hobby en graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Yordy K.W. Snel
Eigenaar Toys&Zo Zuidhorn

Toys&Zo Website/ yordy@toysenzo.nl

Afbeelding
Toys&Zo Zuidhorn / Yordy K.W. Snel
Toys&Zo

Berichtby meindert de vreeze » 07-06-11 19:23

Welkom op het IPMS Forum!
Iedere winkel met plastic modelbouw in het assortiment is leuk voor de bouwer, vooral als je nog korting krijgt als IPMS lid.

Groet,
Meindert de Vreeze
meindert de vreeze

Berichtby Toys&Zo » 18-06-11 10:33

Dank voor het welkom!

De korting hebben jullie als leden te danken aan het ongelofelijke enthousiasme van Peter Neinhuis. Dankzij hem liggen er bij de kassa IPMS-flyers en staan er prachtige Revell-modellen achter de kassa opgesteld. Helaas heeft er tot op heden nog geen IPMS-lid gebruik gemaakt van het aanbod, maar wat niet is kan nog komen! Hint: we verzenden ook tegen het normale TNT-tarief... ;)

Groeten,
Yordy Snel
Toys&Zo

Berichtby H. de Jong » 19-06-11 19:07

Yordy,

hebben jullie in Emmeloord ook een winkel, of alleen een ophaalpunt?
H. de Jong

Berichtby peter neinhuis » 27-06-11 16:33

Medeplakkers,

Binnenkort zal ik de modellen bij Toys&Zo weer een beetje updaten. De Revell Mini in 1/24 zal ik neer gaanz etten, en de Airfix Spitfire Mk XII in 1/48. Ik zie namelijk pas nu hoe er hier aan de weg getimmerd wordt, ook door Yordy zelf. Waarvoor dank, ik mag dat wel. Maar..... Wie de kans heeft, moet de zaak zeker eens bezoeken, dan hebben we de kans om de modellen op de hoek van de straat te blijven kopen.
Overigens, de He-111 in 1/32, da's toch ook wel ene leuk gevalletje. En, geloof het of niet, maar de grote modellen, als de Flower Class korvet, de Saturnus 5 en de U-VIIb leveren Revell geld op, waardoor ze ook andere modellen kunnen blijven uitbrengen. Zo'n excursie naar het hol van de leeuw is wat dat betreft zeker de moeite waard!

MVG, Peter
peter neinhuis

Berichtby Toys&Zo » 23-08-11 9:54

H. de Jong schreef:Yordy,

hebben jullie in Emmeloord ook een winkel, of alleen een ophaalpunt?

Nog heel even en dan is het zover: Toys&Zo Emmeloord opent dan zijn (of haar zo u wilt) deuren aan de Lange Nering 118! Met een vele malen completer aanbod op het gebied van modelbouw dan u van onze winkel in Zuidhorn gewend bent. In Zuidhorn zijn wij een zeer complete speelgoedwinkel met een enorm aanbod van alle bekende merken én voeren we daarnaast het merk Revell op bouwdozengebied (de rest op bestelling), in Emmeloord openen we een echte speciaalzaak!

Met maar liefst 6 meter wandstelling geheel op modelbouw gericht, alwaar wij ondermeer de merken Revell, Hasegawa, Italeri en Airfix voeren. Wellicht minder interessant voor jullie, maar leuk te melden is dat we eveneens ondermeer Billing Boats, Constructo en Mamoli verkopen. Wel leuk voor de mensen van de IPMS is denk ik dat wij een rek vol Evergreen hebben staan én we naast de Revell-verf (ook Aqua-color) ook Humbrol verkopen. Kortom: een zeer complete speciaalzaak!

U bent dan ook allen van harte welkom vanaf aanstaande donderdag 9:00 uur om te kijken waartoe dit harde werken geleid heeft:

Afbeelding
Toys&Zo

Return to Commercieel aanbod