| Welcome |
|---|
| Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN. |
robdebie schreef:Er is iets wat ik ernstig mis van de oude website: een datum bij elke update. De titels van de updates zijn zo algemeen, dat ik echt niet meer weet of ik dat bij een vorig bezoek al gezien heb. Met als resultaat dat ik de updates niet meer bekijk, en daarmee de site nauwelijks gebruik. Ben ik daar de enige in?
Rob
forummaster schreef:het probleem is dat veel fabrikanten voor draagbare apparaten andere standaarden gebruiken. Er is zelfs een nieuw bedrijf opgezet in Nederland die top omzetten draait omdat ze honderden conversies doen voor dergelijke apparaten over de hele wereld. maar dat kost geld....
Waar we nog wel aan denken is om onderin de home pagina een "ouderwetse set" linkjes te zetten die je in ieder geval naar de hoofdstruktuur laten navigeren.
groet,
Meindert de Vreeze , IPMS forummaster
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten