Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

Incomplete kit gekocht, help!

oproepe, weetjes, vragen, wat ga je zoeken, meenemen of aanschaffen

Incomplete kit gekocht, help!

Berichtby R.Polderman » 31-10-10 8:43

Waarschijnlijk een loze poging, maar ik ga het toch proberen:

Heb op de ESM een 1/48 Tamiya F-16C (Thunderbirds block 32/52) gekocht. Was van iemand in oranje IPMS kleding, op zijn stand in de Grand Hall, volgens mij in sectie I.
In deze doos waren de witte onderdelen van de 'small mouth' inlaat omgeruild voor grijze onderdelen van de 'big mouth' uit de CJ doos, volgens de verkoper. Dat leek te kloppen, maar helaas missen er nog twee onderdelen, die toch wel erg cruciaal zijn om deze kit te kunnen bouwen.

Ik hoop dat diegene die mij de kit verkocht heeft ook dit forum leest, en mij een PBtje wil sturen. Voor het evt. opsturen van de twee missende onderdelen ben ik uiteraard genegen verzendkosten te betalen.

Verder heb ik me uitstekend vermaakt op de ESM, met dank aan de organisatie! Hopelijk wordt de datum van volgend jaar snel bekend, zodat ik al vooruit kan plannen.
R.Polderman

Re: Incomplete kit gekocht, help!

Berichtby Rob van der Horst » 31-10-10 22:05

Ha heer Polderman,
Heb even gemaild naar de heren die in vak I stonden te verkopen,
als ik of zij wat weten nemen we contact met u op
DE volgende ESM is 22-10-2011

Groet v Team ESM
Rob
Rob van der Horst

Re: Incomplete kit gekocht, help!

Berichtby R.Polderman » 31-10-10 22:09

Heb net contact gehad met degene van wie ik de kit gekocht heb, en heb vertrouwen dat alles goed gaat komen.

Met dank, en ik kijk al uit naar 22-10-2011!

Gr, Robin
R.Polderman

Return to Euro Scale Modelling