Welcome
Welkom bij het forum van IPMS Nederland, de vereniging voor Plastic Modelbouw. Kijk voor de website op www.ipms.nl

U kijkt nu als gast, REGISTREER als forumdeelnemer (member) als u mee wilt discussieren. Let op de voorwaarden. Als u lid bent, klik dan op INLOGGEN.

ESM was geslaagd

oproepe, weetjes, vragen, wat ga je zoeken, meenemen of aanschaffen

ESM was geslaagd

Berichtby meindert de vreeze » 23-10-11 10:09

Afbeelding
ESM is al weer veel te snel voorbij! Een geslaagd evenement, veel gezien en veel mensen gesproken in een ongedwongen hobby sfeer. Onze SIG aerobatic team gasten uit Engeland konden niet geloven dat in een dag dit wordt neergezet door diverse IPMS vrijwilligers. Ze waren ook verrast door hun verkregen award.(Zondag gaan nog een aantal naar de NMM).

Alle ESM vrijwilligers bedankt voor deze dag.

Er staat een foto impressie sinds middernacht op de http://www.ipms.nl, de rest zoals de lijsten met wedstrijd uitslag volgen later vanuit het ESM team.

Groet
Meindert de Vreeze
meindert de vreeze

Re: ESM was geslaagd

Berichtby Bas Grijpstra » 23-10-11 17:21

Ik vond het ook een waanzinnig geslaagde dag en het enige jammere is dat ik, nee wij, weer een jaar moeten wachten.

Ik heb veel kunnen ouwehoeren, modellen tentoongesteld, meegedaan aan de wedstrijd en nog wat leuke zaken kunnen kopen. Daarnaast heb ik mijn ogen uitgekeken omdat er echt van alles in de handel te krijgen was en wat mijn mede bouwers allemaal wel niet hadden klaar gespeeld het afgelopen jaar. Ik bedankt hierbij dan ook de organisatie dan men dit allemaal op een dag en op een locatie heeft kunnen klaar spelen. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende editie.
Bas Grijpstra

Berichtby timvkampen » 23-10-11 17:35

http://s172.photobucket.com/albums/w17/ ... ng%202011/

Afbeelding

Zeer geslaagd, veel competitie, mooie modellen.

TIM
timvkampen

Berichtby robdebie » 25-10-11 20:17

Ik wil ook alle ESM medewerkers bedanken voor een zeer geslaagde dag! De dag is voor mij eigenlijk te kort om alles te bekijken :-)

Rob
robdebie

Return to Euro Scale Modelling