Ik hou van de vreemde modellen en het liefst de modellen van Airfix, helaas haal je dan jezelf wel heel veel bijwerk...plamuur...en pruts werkzaamheden op de hals, maar goed..
Op een of andere manier hebben deze kits een enorme aantrekkingskracht. Uiteraard bouw ik ook tussendoor wel eens een model wat beter past in de huidige hoge kwaliteit van bouwdozen. Zo ben ik ook bezig met een 1/72 P-51mustang van Tamiya. Een hele mooi kit die geweldig past! Wellicht op een later tijdstip daar eens een review van !
Goed....
Over de Bird Dog van airfix,
Ik heb de uitlaten veranderd door messing buis, de ruiten helemaal vlak geschuurd (zaten vol krimp deuken), gepolijst en in de Future vloerwas gezet. De stoelen voorzien van riemen uit geschilderd tape. Een stuurknuppel, pedalen, en diverse andere kleine details toegevoegd aan het interieur. Alle ejector pin deuken geplamuurd en diverse details opnieuw in het plastic gegraveerd. Alles bij elkaar zit de kit nu in elkaar, de voor- en achterruit moeten er alleen nog in en dan kan de verfspuit op tafel.
Mijn vorderingen zal ik zsm weer posten !!
Hopelijk snel een geschilderde variant op de foto !!
Cees