Het Boxer project heeft even pauze en naast het garage project heb ik even iets eenvoudigs nodig. In plaats van aan een nieuwe doos te beginnen ben ik eens de zolder op gedoken om in de doos "in aanbouw" te neuzen. Het bleek toch wel dat ik nogal wat projectjes half af heb laten liggen. Je kent het vast wel: ik moet een detail set bestellen, ik heb nog andere decals nodig, er ontbreekt een onderdeeltje, ik ga 3 modellen tegelijk bouwen. En ondertussen komt er niets af.
Dus, eerst maar eens weggegooid (ja, echt waar) wat ik toch niet af ga maken en wat er over bleef ga ik één voor één afwerken. Ook al heb ik de detail sets of decals niet. Bovendien kan ik wel wat oefening gebruiken dus er moeten dingen áf.
De eerste die aan de beurt is, is een 1:48 P-40 Warhawk van Otaki. Ik had die al "straight from the box" grotendeels in elkaar geplakt en van de bouw heb ik verder geen foto's. Na een uurtje verder plamuren en schuren vanaf waar ik gebleven was ziet het model er nu zo uit:

Ik had de doos ooit tweedehands gekocht en de vorige eigenaar heeft de decals deels geplunderd. Zo te zien blijft er gelukkig toch genoeg over om de woestijnversie te bouwen die ik voor ogen heb. Dat staat ook leuk naast de Tamiya Spitfire die ik ooit in hetzelfde schema gespoten heb. Dan kan ik ook mooi vergelijken of ik hetzelfde niveau een beetje haal.

Wordt vervolgd.
Erik